Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Πώς γίνεται η διοργάνωση ενός brevet

  Για να διοργανώσει κάποιος ένα brevet θα πρέπει να πάρει άδεια μέχρι 9 Σεπτέμβρη.

Θα πρέπει να έχει έτοιμη τη διαδρομή, να μπορεί να βγάλει το roadbook, να έχει άτομα για σημεία ελέγχου. Επίσης τα στοιχεία του διοργανωτή (έως δύο άτομα) θα είναι δημοσιευμένα (τηλέφωνο και email) θα πρέπει να έχει επικοινωνία με όποιον επιθυμεί να έχει πληροφορίες ως προς το brevet του.
  Στις 15 Σεπτέμβρη ανακοινώνεται το τελικό πρόγραμμα.

  Ο κάθε υπεύθυνος brevet θα μαζεύει ο ίδιος τις συμμετοχές για το brevet του και είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την παράδοση των καρτών
  Επίσης ο υπεύθυνος θα πρέπει να συγκεντρώνει το κόστος των μεταλλίων και να το παραδίδει στη διοργάνωση μετά από το brevet.
  Απαγορεύεται ο διοργανωτής να παρέχει βοήθεια εκτός σημείων κοντρόλ. Αν πιστεύει πως κάπου θα υπάρξει τέτοια ανάγκη θα πρέπει να τοποθετήσει εκεί κάποιο κοντρόλ. Εξαιρείται φυσικά η περίπτωση ατυχήματος.
  Οι διοργανωτές θα πρέπει να έχουν γνώση των κανόνων των brevet, να τιμωρούν τις παραβάσεις των κανονισμών σε όλες τις περιπτώσεις που τίθεται θέμα ασφάλειας σύμφωνα με την κλίμακα ποινών του Paris-Brest-Paris.
  Επίσης αν ο κάθε διοργανωτής εφόσον πιστεύει πως το κόστος συμμετοχής (5 ευρώ η κάρτα) δεν τον καλύπτει θα έχει τη δυνατότητα κατόπιν επικοινωνίας να ανεβάσει το κόστος του brevet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!

To blog είναι ενημερωτικό σχετικά με τον προγραμματισμό των διοργανώσεων brevets και δεν είναι χώρος διαλόγου τύπου forum.
Για πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο brevet επικοινωνήστε με τον αντίστοιχο υπεύθυνο μέσω email. Το τηλέφωνο είναι ΜΟΝΟ για περιπτώσεις ανάγκης και δήλωσης συμμετοχής και ΜΟΝΟ λογικές ώρες
Ως εκ τούτου τα σχόλια δεν θα απαντώνται, και πιθανόν να μην δημοσιεύονται, αλλά τα λαμβάνουμε υπόψιν.
Εφόσον υπάρχει κάποια απορία σε σχόλια που δεν απαντάται σε άλλο σημείο του blog θα γίνει ανάλογη απάντηση/ανάρτηση ή θα δοθεί απάντηση με email.
Για σχόλια σχετικά με το blog: love_ektoras@yahoo.com