Brevet 600 χλμ Αθήνα - Λάρισα - Αθήνα 27-4-2013

Μιας και η Δευτέρα είναι εργάσιμη ημέρα και αρκετοί φίλοι θα πρέπει να γυρίσουν σε μακρινές περιοχές (νησιά κλπ...) το brevet θα ξεκινήσει στις 07.00 το πρωί.

Επίσης αναζητούνται εθελοντές για να επανδρώσουν σημεία ελέγχου. Εννοείται πως τα έξοδα μετακίνησης και διατροφής των εκάστοτε κοντρολιέρηδων επιβαρύνουν τη διοργάνωση. Επικοινωνία στο love_ektoras@yahoo.com



 Το brevet Αθήνα – Λάρισα - Αθήνα ήταν μία έμπνευση της στιγμής του Ηλία Τσέλιγκα, όταν το 2010 θέλησε να πάει να δει τη γιαγιά του σ’ ένα χωριό μόλις 13 χιλιόμετρα απ’ την πρωτεύουσα του θεσσαλικού κάμπου. Τότε το σχέδιο ήταν να πάει με το ποδήλατο απ’ την Αθήνα ως τον Αμπελώνα, να καθίσει μία ημέρα για ξεκούραση και μετά να επιστρέψει πάλι με το ποδήλατο.  
  Απεύθυνε ένα ανοιχτό κάλεσμα στην κοινότητα των brevet και τελικά ξεκίνησε τη διαδρομή μαζί με τον  Έκτορα ο οποίος θα έφτανε μαζί του ως τον Αμπελώνα και τον Σπύρο, ο οποίος θα τους συνόδευε μέχρι τη Μαλεσίνα. Στο ενδιάμεσο τους έκανε παρέα ο Παύλος με τον Κώστα, απ’ τη Χαλκίδα ως το Ακραίφνιο,  απ’ το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, ο πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης Άνεμος, με τους φίλους του, βοήθησαν να βγουν τα τελευταία χιλιόμετρα.
  Η διαδρομή δεν είχε απόλυτα συγκεκριμένη χάραξη. Σκοπός ήταν να περιοριστούν τα υψομετρικά. Ο στόχος ήταν να κινηθούμε ανάμεσα σε παραδρόμους και την παλαιά εθνική οδό, να φτάσουμε στα Καμένα Βούρλα, να πάμε Λαμία, ν’ ανέβουμε το Δομοκό κι έπειτα Φάρσαλα, Λάρισα και τέλος τη μεγάλη ευθεία ιδανική για χρονόμετρο που θα μας έβαζε στον Αμπελώνα.
   Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε από την Κηφισιά κι ακολουθήσαμε αυτό το ελεύθερο ένστικτο που σου προσφέρουν τα brevet. Κάναμε 350 χιλιόμετρα σε 17 ώρες και τελικά επιστρέψαμε με το ΚΤΕΛ. Η αρχή είχε γίνει και η αίσθηση του ανολοκλήρωτου οδήγησε δύο χρόνια αργότερα στο 1ο Brevet Αθήνα – Λάρισα – Αθήνα, το οποίο έγινε ένα βατό 600αρι που πολλοί φίλοι τίμησαν με τη συμμετοχή τους.
  Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του προγράμματος για το 2012, έπεσαν αρκετές γνώμες στο τραπέζι. Ο στόχος ήταν πάντα η διαδρομή Αθήνα – Λάρισα. Αμφιταλαντευτήκαμε για το αν θα έπρεπε να κάνουμε ένα 400αρι κι επιστροφή με συγκοινωνία αλλά μας φάνηκε άχαρο το να πάει κάποιος και να γυρίσει με λεωφορείο ή τρένο μετά από τόσα χιλιόμετρα. Επόμενη σκέψη ήταν να κάνουμε 2 x 300, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε και την επιστροφή με το ποδήλατο και να δώσουμε και λίγο ύπνο στον κόσμο. Το 600αρι δεν το πολυσκεφτόμασταν διότι το 2011 ήταν χρονιά του PBP κι έτσι ο κόσμος είχε χορτάσει από χιλιόμετρα. Με άλλα λόγια ένα 600αρι για το 2012 δεν εξυπηρετούσε κάποιο σκοπό (π.χ. πρόκριση) ενώ είχε και αυξημένες απαιτήσεις όσον αφορά την οργάνωση του. Τελικά αφήσαμε τους όποιους δισταγμούς κατά μέρος και για να μην υπάρξει το κόστος της διανυκτέρευσης ενός 2x300, βάλαμε μπρος για το 600αρι πάνω σ’ εκείνη την αρχική ιδέα του 2010.
  Κι αν το 2011 η διαδρομή Ισθμός – Ελευσίνα ήταν αυτή που ποδηλατήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη στα brevet, το 2012 το αντίστοιχο κομμάτι ήταν το Θήβα – Αλίαρτος. Με την εμπειρία από το πρώτο 300αρι Άγιος Στέφανος – Αταλάντη, καταλήξαμε να κάνουμε την εκκίνηση στο Σείριο, όπου αφενός υπάρχει αρκετός χώρος για στάθμευση κι αφετέρου εξασφάλιζε ότι δε θα ξεφεύγαμε χιλιομετρικά, διότι το μπρος-πίσω από Άγιο Στέφανο ξεπερνούσε τα 650χλμ. Η διαδρομή με μικρές αποκλίσεις ακολούθησε την πεπατημένη. Σείριος, Θήβα, Αλίαρτος, Τραγάνα, Άγιος Κωνσταντίνος, Καμένα Βούρλα, Λαμία, Δομοκός, Φάρσαλα και τέλος Λάρισα όπου ο Άνεμος ήταν πάλι εκεί για να υποδεχτεί όλον τον κόσμο και να τον στείλει πίσω στην Αθήνα.
  Για το 2013 η πραγματοποίηση του brevet αυτού ήταν ένα ερωτηματικό. Η μεγάλη εξάπλωση των brevet και η προθυμία πολλών φίλων να διοργανώσουν ένα, γέμιζε ασφυκτικά το καλεντάρι και γενικώς πλην των εισαγωγικών brevet υπήρχε μία τάση για καινούρια πράγματα, νέες διαδρομές, έτσι ώστε να μην υπάρχει μία επανάληψη η οποία μπορεί να φέρει και τον ανάλογο κορεσμό. Εάν μαζί με όλα αυτά συνυπολογιστεί το διαχειριστικό κόστος για ένα 600αρι έβγαινε το συμπέρασμα πως γι’ αυτή τη χρονιά δε θα το πραγματοποιούσαμε.
  Όμως, κατά τη διάρκεια της κατάρτισης του συνολικού προγράμματος, προέκυπτε ότι φέτος έχουμε 200, 300, 400 και αν είχαμε κι ένα 600αρι θα μπορούσαμε να πάμε για Super Randonneur. Αυτό ήταν! Η απόφαση για την πραγματοποίηση ενός 600αριου λήφθηκε ομόφωνα μέσα σε λίγα λεπτά και αυτό της Λάρισας προκρίθηκε σαν ένα γνωστό brevet, που απαιτεί λιγότερο κόπο από μία καινούρια διαδρομή. Έτσι λοιπόν, μία εβδομάδα πριν το Πάσχα, θα μαζευτούμε ξανά στο Σείριο και λογικά θα έχουμε και ρεκόρ συμμετοχών, αφού τίτλος Super Randonneur, είναι ένα μεγάλο δέλεαρ για όλους.


περιγραφή διαδρομής: εδώ

roadbook 2013: εδώ

Υπεύθυνος επικοινωνίας


Χάρης Πλέγας

harryplegas@gmail.com
2103222560

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!

To blog είναι ενημερωτικό σχετικά με τον προγραμματισμό των διοργανώσεων brevets και δεν είναι χώρος διαλόγου τύπου forum.
Για πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο brevet επικοινωνήστε με τον αντίστοιχο υπεύθυνο μέσω email. Το τηλέφωνο είναι ΜΟΝΟ για περιπτώσεις ανάγκης και δήλωσης συμμετοχής και ΜΟΝΟ λογικές ώρες
Ως εκ τούτου τα σχόλια δεν θα απαντώνται, και πιθανόν να μην δημοσιεύονται, αλλά τα λαμβάνουμε υπόψιν.
Εφόσον υπάρχει κάποια απορία σε σχόλια που δεν απαντάται σε άλλο σημείο του blog θα γίνει ανάλογη απάντηση/ανάρτηση ή θα δοθεί απάντηση με email.
Για σχόλια σχετικά με το blog: love_ektoras@yahoo.com